piątek, 30 marca 2018

Kartka ze słonikiem

Kartka ze słonikiem to moja dzisiejsza propozycja dla Was w ramach inspiracji dla Piątku Trzynastego. Stworzyłam ją całą z przecudownej kolekcji Cute&Co. Na pierwszy rzut oka ta kolekcja może wydawać Wam się typowo dziecięca i w dużym stopniu tak własnie jest, ale wierzcie mi, że jest ona również bardzo uniwersalna i możecie z niej stworzyć każdy projekt. Ja ogólnie nie jestem fanką typowych dziecięcych kolekcji - są dla mnie przesłodzone i infantylne. Ta kolekcja na pewno taka nie jest, jest jednocześnie słodka i urocza, delikatna, ale ma też lekko vintage'owy charakter. Jest po prostu piękna.

Kartkę stworzyłam dla mojej przyjaciółki, a dokładnie dla jej nowo narodzonego synka, by powitać go na świecie. Papiery, tak jak mówiłam są na tyle uniwersalne, że świetnie nadadzą się do prac zarówno dziewczęcych i chłopięcych. Jak możecie zauważyć, tło kartki zrobiłam z 3 warstw papieru, w których wycięłam różnej wielkości owale, tworząc coś na wzór trójwymiarowego okienka. Dodatkowo dodałam kolejny owal w postaci ramki, która skontrastowała całość różowym akcentem, dzięki użyciu papieru 06.  Zazwyczaj nie wyobrażam sobie zrobić pracy bez kwiatków i innych ozdób, ale dzięki elementom do wycięcia, praca robi się w zasadzie sama i nie czułam potrzeby dodawania niczego więcej, oprócz pasującego ćwieka i brokatowych perełek w płynie. Elementy możecie dowolnie komponować ze sobą, każda kombinacja będzie wyglądała dobrze. Świetnym dodatkiem, który również możecie znaleźć w tej kolekcji są chorągiewki, można dowolnie ich używać, by urozmaicić kompozycję. Na koniec, gdy moja kompozycja była gotowa, wystarczyło dodać tytuł. Odpowiedni znalazłam na arkuszu z naklejkami. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz