środa, 28 września 2016

Adventure explorer - Mixed Media Place Guest Designer

Hej!
Dzisiaj goszczę w bardzo zacnym progach Mixed Media Place! Jeśli jeszcze nie znacie tego miejsca, zapraszam Was serdecznie, do odwiedzenia i zapoznania się z niezwykle inspirującymi pracami dziewczyn :)

Ja na moją gościnną inspirację przygotowałam layout ze zdjęciem mojego cudownego chrześniaka. Za bazę posłużyły mi tym razem 2 papiery z dwóch różnych kolekcji od 7 dots studio i na nich budowałam moją kompozycję. By zabezpieczyć papier użyłam niezawodnego przeźroczystego gesso Primy. Nie mam pojęcia, jak ja mogłam bez niego żyć, teraz używam go stale. Primowe przeźroczyste gesso jest idealne, całkowicie transparentne i matowe. Następnie dodałam trochę tekstury na moim tle, oczywiście przy pomocy masek i pasty strukturalnej. Żeby nadac pascie koloru, dodałam do niej 2 kolory pigmentów primary elements. Gdy moja kompozycja była już gotowa, a wszystkie warswy i ozdoby znalazły swoje miejsce, sięgnęłam po kawę, mgiełki i te same pigmenty, co wcześniej i powyciągałam kompozycję w górę tworząc plamy wokół całości. 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Miłego dnia Kochani!

Today I would like to show you a layout with a nice photo of my godson. I have used two papers from 7 dots studio for my base and then I built my high composition on it. To secure my papers I used clear gesso I don't know how could I live without it! Prima clear gesso is perfect. It's transparent and matte. I added some texture on my backgroud with modeling paste through the stencils. To give my paste a color, I added two colors of primary elements pigment to it. When my composition was finished I took a coffee, color bloom sprays and the same pigments to make some nice stains around everything.
Ok, so that's all. Hope you like it. Have a nice days guys :)








4 komentarze:

  1. LOs jest fantastyczny - wspaniała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Zazdroszczę umiejętności - moje próby mixedmediowania dają marny efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to piękne! Ja zupełnie nie umiem tak ciapać na scrapach. U mnie musi byc tylko papier. Muszę się nauczyć tak. I to przezroczyste gesso....kupić muszę, kupić! ><

    OdpowiedzUsuń