wtorek, 10 maja 2016

Prima DT call

Każdy, kto mnie zna, wie, że kocham Primę ;) Właśnie dlatego postanowiłam zglosić się na DT call - nawet dla mnie brzmi to jak szaleństwo, ale myślę, że czasami musimy wyciągnąć ręcę wysoko w powietrze i spróbować chwycić nasze maszenia...

Everyone who knows me, knows that I love Prima. That's the reason why I have decided to apply for this year Prima Marketing design team - even for me this sounds a little crazy, but I think sometimes we have to put our hands up in the air and just try to grab our dreams...

Oto kilka moich projektów:

Here are a few of my projects:

Canvases:



Frames:



Altered Art:




Layouts:




Cards:



8 komentarzy:

  1. Piękne prace, Ja bym chciała zobaczyć Ciebie w DT Prima:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Karolka!!!! Idealna jesteś do tego DT!!! <3 Trzymam kciukasy!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje prace , życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Stunning creations! New follower, and so glad to find your blog! Best of luck to you !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo!!!! Thank you so much!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Meeega fajne prace wybrałaś Karolcia. Teraz trzymam mocno kciuki by Ci tam wyżej zrobili co trzeba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 :* ps. wiesz,że to Twój chyba pierwszy komentarz u mnie na blogu? :P

      Usuń
  7. Bardzo dobra decyzja i wcale nie wysoko!!!! :)

    OdpowiedzUsuń