piątek, 11 marca 2016

Salvage'owe trojaczki

Hej! 
W ramach przetestowania jednej z najnowszych kolekcji Primy - Salvage District, zrobiłam 3 kartki, takie dwujajowe trojaczki ;) Na wszystkich trzech użyłam praktycznie tych samych dodatków, tworząc zupełnie inne prace. Na samym początku, gdy Prima zaprezentowała sneak peeki swoich kolekcji na 2016 rok, nie zwracałam zbyt dużej uwagi na te papiery, a teraz to chyba moja ulubiona z tych najnowszych kolekcji. Co prawda nie miałam jeszcze czasu pociąć wszystkich 4, ale pocięcia tej nie mogłam się doczekać najbardziej i nie mogę się nią na razie "nachapać".

Kolekcja jest cudownie uniwersalna, te szarości połączycie dokładnie ze wszystkim, tworząc i eleganskie np. lubne prace i jakieś zwariowane kolorystycznie propozycje, gdzie papiery będą współgrać, ale dadzą Wam więcej oddechu, by poszaleć z innymi rzeczami. U mnie dzisiaj w granatowo-turkusowej odsłonie z dodatkiem Empherków, kwiatków, kryształków i naklejek z bloczka.

Wszystkie materiały znajdziecie na półkach Scrap&Artu, jak również detalicznego sklepu Cosy Time lub w Scrap Butiku :)












Materialy:

    

    

  

Pozdrawiam :)

1 komentarz: