poniedziałek, 2 listopada 2015

You ain't born typical

Hej!
Dziś na blogu Retro Kraft Shop zapraszamy na kolejne wyzwanie tematyczne. Tym razem inspirujemy się muzycznie. :)

Today we're opening another theme challenge on the Retro Kraft Shop blog. This time we'e getting inspired by music. :)



Jak usłyszałam pierwszy raz piosenkę do wyzwania przyznam się, że miałam pustkę w głowie. Kompletnie nie wiedziałam, w którą stronę powinnam pokierować myśli, ale im dłużej jej słuchałam tym bardziej inspirowała mnie w sposób zupełnie dla mnie nowy. Stworzyłam stronę w art journalu w stylu nawiązującym do konstruktywizmu, do czego zainspirowała mnie "kanciastość" piosenki oraz kolory występujące w teledysku oraz bardzo często w tym nurcie sztuki. Miałam dwa podejścia do tej strony, ale nagle wszystko zaczęło układać sie  w całość. Jest to zupełnie coś innego dla mnie, ale przyznam, że efekt końcowy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie.

Hi! I have to admit, when I heard our challenge song for the first time my mind was blank. I totally didn't know in which direction my thoughts should go, but the longer I listened this song the more it inspired me in a totally new way. I prepared an art journal page in the style of constructivism. I was inspired by the "angularity" of the song, the colors appearing in the video and very often in this genre of art. I made two attempts at this page, but suddenly everything started to fall into place. This is something completely different for me, but I admit that the end result surprised me very positively.


W pracy użyłam papieru "L'Archiviste" z kolekcji The Archivist od Primy Marketing, kaboszonów epoksydowych w dwóch rozmiarach, tuszu Archivalstempli Typographic od Inkadinkado i żywicznego trybika.


In my project I used Prima Marketing "The Archivist" paper - "L'Archiviste"epoxy cabochons in 2 sizes, a Archival ink, the Typographic stamps from Inkadinkado and a resin gear.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz