środa, 9 września 2015

Taki mały słoik

Hej! Dzisiaj inspiruję Was na blogu Retro Kraft Shop w naszym alterowanym wyzwaniu
Przygotowałam mały słoik. Na początku użyłam stempli i tuszu Staz On na dolnej części słoika, następnie pokryłam górną powierzchnię słoika oraz wieczko przy użyciu kartek ze starej książki. Nienawidzę tej części pracy - jest czasochłonna, a ja mam całe ręce w kleju, ale naprawdę kocham efekt, jaki to daje. Więc warto! Następnie dodałam trochę metalowych ozdób, róże na tiulu, gazę oraz dratwę.


Ten piękny perłowy ćwiek pochodzi oczywiście z Doliny Tęczy.



A tak słoik wyglądał wcześniej::



Użyte materiały:

Metalowe skrzydło - brąz  Serwetka metalowa okrągła - brąz  Uchwyt metalowy ozdobny - brąz

Tusz StazOn Midi - Jet BlackGesso białe - Maimeri Acrilico 200ml  

Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Śliczny słoiczek
    zapraszam po wyróżnienie do LBA
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/09/liebster-bloger-award-po-raz-pierwszy-i.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń