środa, 15 lipca 2015

Skrzynia skarbów

Hej! Wiecie, że w Retro Kraft Shop trwa  wyzwanie Retro wakacje? By zainspirować Was do pracy, przygotowałam skrzynię na wakacyjne skarby. Zawsze,  gdy jestem na wakacjach nie mogę usiedzieć w miejscu i zbieram różne "skarby" - muszelki, kamyczki, piasek. Mimo, że mam już ich mnóstwo, nigdy nie mogę się oprzeć ;)



Hi! Do you know that a Retro holidays challenge is taking place on our blog? I prepared a chest for holiday treasures, to inspire you to create. Whenever I'm on vacation I collect  various "treasures" -  shells, pebbles, sand. Even though I have a lot of it, I can never resist ;)




Metalowe zamknięcie i nóżki nadały mojej skrzynce retro charakteru.

A metal lock and corner feet gave a retro touch to my chest.


Metalowe dodatki są świetnym uzupełnieniem każdej mediowej kompozycji.

Metal embellishments are a great complement to any mixed media composition.


Użyłam:

I used:

  

    

  
Pozdrawiam!
Hugs!

1 komentarz: