czwartek, 2 kwietnia 2015

Wiosenna kartka z gniazdkiem + tutorial

Hej :)
Przygotowałam ostatnio wiosenną kartkę z gniazdkiem - można by powiedzieć, że jest prawie Wielkanocna, chociaż mówiąc szczerze ja osobiście za kartkami Wielkanocnymi po prostu nie przepadam - dużo bardziej wolę właśnie taką luźną-wiosenną interpretacje ;)
Z bardzo przestrzennymi kartkami jest zawsze jeden problem - jak je zapakować? Ja osobiście uważam, że takie kartki powinno się wręczać, ale życie czasami twierdzi inaczej. Do koperty się nie mieści, w folijkę też nie bardzo... nie możemy w nieskończoność przycinać przecież bazy. Świetnym pomysłem na opakowanie przestrzennych kartek są własnoręcznie wykonane koperty 3D, które możemy dopasować do każdej pracy. Bez trudu takie właśnie koperty zrobicie przy pomocy tablicy We R Memory Keepers - Envelope Punch Board. Jak? Możecie to zobaczyć na krótkim filmiku, który przygotowałam.

Zarówno taka tablica, jak i wszystkie materiały, z których powstała kartka znajdziecie w ofercie Scrap&Art.
Lista materiałów znajduje się na dole posta :)





Zapraszam do obejrzenia tutoriala



Materiały:

    

    

Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz