czwartek, 23 kwietnia 2015

LO w kolorach ziemi

Hej!
Wczoraj przypadał Światowy Dzień Ziemi, co zainspirowało mnie do stworzenia layout'u właśnie w takich ziemistych kolorach. Całość powstała głownie na papierach z tegorocznej kolekcji Primy Marketing The Archivist, które idealnie nadają się do wszystkich vintage'owych prac.

 Te papiery oraz inne produkty użyte w mojej pracy znajdziecie oczywiście w Scrap & Art.
Lista materiałów znajduje się na dole posta :)



Zdjęcie, które oscrapowałam pochodzi z mojej wrześniowej wycieczki do Szwecji i przedstawia mnie i naszą "szwedzką mamę" Milo.  Dużo, dużo wspomnień!





Materiały:


   

      


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. coś fantastycznie, przepieknego, takiego jak u Ciebie uwielbiam najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie oprawione zdjęcie :) Świetnie dobrane elementy kompozycyjne. Kolory - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zarchiwizowane :) rozpływam się przy tych wszystkich warstwach, no a wycinanie bilecików już zdążyłam odgapić (wiadomo, że od Ciebie a nie od Mariusza G.) :D

    OdpowiedzUsuń