wtorek, 3 lutego 2015

Po prostu...

Dzisiaj będzie słodko, a słodko zbyt często u mnie nie bywa! A to wszystko przez Martę i jej najnowszą kolekcję Magicznej Kartki Po prostu... (miłość)! Na sklepowym blogu czeka na Was całe mnóstwo inspiracji właśnie z tej kolekcji.

Jak już pisałam - cukierkowe kolory to nie do końca moja bajka, ale o dziwo fajnie było zrobić coś innego i odnaleźć w tym siebie. Wykorzystałam super pomysł Ani Enczy, (który prezentowała przy okazji ostatnich warsztatów online) na brokatowe serduszka na patyku, bo cóż... lubię fajne pomysły ;) Robi się je szybko, łatwo i przyjemnie, nie potrzeba żadnych specjalistycznych urządzeń i narzędzi (ja swoje serduszka wycięłam przy pomocy nożyczek), a wydaje mi się, że są fajnym, ciekawym elementem, o wszechstronnym zastosowaniu - w scrapach, kartkach, albumach.

Powstała wesoła, pastelowa karteczka na każdą okazję i nie wiem, czy nie pożałuję jeszcze tych słów, ale to chyba nie będzie ostatnia taka optymistyczna odsłona. 






Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Słowo się rzekło (a raczej napisało), więc czekam na te kolejne optymistyczne odsłony :D A kartka przeeeesłodka, cudna :)

    OdpowiedzUsuń