wtorek, 6 stycznia 2015

Take what life gives you!

Hej :)
Nadszedł Nowy Rok, a wiadomo nowy rok - nowe plany, nowe postanowienia, nowe cele. Ja również ich kilka mam, podbudowana faktem, że zeszłoroczne udało mi się w całości zrealizować i była to czysta przyjemność! 
Czytałam sobie dzisiaj właśnie mój noworoczny post z zeszłego roku i aż nie mogę uwierzyć, ile od tamtego czasu się wydarzyło... a przecież było to wczoraj! Myślałam też nad tym, co w tym wszystkim było najważniejsze, miało największe znaczenie, za co chciałabym podziękować losowi - cóż, najbardziej wdzięczna jestem za ludzi, których udało mi się poznać, z którymi udało mi się zaprzyjaźnić i którzy ze zwykłych dni i zwykłych sytuacji tworzą te niezapomniane i wyjątkowe.

Nie wiem, co przyniesie 2015, ale mam nadzieję, że będzie pełen fantastycznych emocji, wydarzeń, spotkań, podróży, doświadczeń i wspomnień. Głównym moim hasłem przewodnim jest chyba własnie "bierz, co daje ci życie" może z małym dopiskiem "a jak nie daje, to o to walcz" ;)

Na rozruch w nowym roku kartka, przygotowana z papierów Prima marketing z kolekcji Nature Garden.







Korzystając jeszcze z okazji chciałabym życzyć wszystkim samych sukcesów i radosnych dni w Nowym Roku! :)

Pozdrawiam,
Karola

1 komentarz:

  1. Jest śliczniasta! Świetne kolory, jak zawsze :D fajne, nieoczywiste połączenie :)

    OdpowiedzUsuń