sobota, 24 stycznia 2015

Love, love, love...

Hej :)
W Magicznej Kartce parę dni temu ruszyło nowe wyzwanie - w tym roku zmienił się kalendarz naszych wyzwań i zawsze są to daty 1, 15 oraz 22 każdego miesiąca.
Tym razem wytyczne są 3: papier kraftowy, słowo miłość w dowolnym języku oraz sznurek.
Ja z tej okazji zrobiłam jasną (!) kartkę w odcieniach różu (!!!) z dodatkiem papieru kraftowego.

Niestety cierpię, jak pewnie wielu z Was na chroniczny brak światła do zdjęć. Powiem więcej - wychodzę je robić na balkon, by chociaż trochę więcej móc go złapać, ale przez ostatnie dni nie wiele mi to daje. Chyba czas zainwestować w coś, co nie będzie mnie ograniczało czasowo ani pogodowo. Z racji tego, że się nie znam, a miejsca nie mam zbyt wiele, jeszcze nie wiem, w co powinnam zainwestować :D

Ale odchodzę od tematu! Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu i do zobaczenia, jak z tematem poradził sobie nasz zespół. 



Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Cudna jest, serio jak wata cukrowa :D świetnie wygląda ta kokardka Epi, no i cudny kwiatek :D jest tu tyle jasnych elementów, a każdy z nich się wyróżnia, bomba!
    HA! nadrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń