piątek, 12 grudnia 2014

Tradycyjnie

Hej :)

Przez cały grudzień aż do Świąt na blogu Magicznej Kartki trwa świąteczne odliczanie! Nasz DT codziennie inspiruje świątecznymi pracami i zostawia dla Was freebie do pobrania, z użyciem których możecie zrobić pracę i wziąć udział w   MEGA GRUDNIOWYM WYZWANIU.

Ja dzisiaj przygotowałam dwie kartki w tradycyjnej świątecznej kolorystyce, a to wszystko za sprawą kolekcji Wieczór Wigilijny. Uwielbiam vintage'owy klimat tych papierków, które naprawdę kojarzą się z zimowym wieczorem, kubkiem herbaty i pierniczkiem na talerzu! Moją uwagę przykuły również dodatki do samodzielnego wycięcia - ja jestem ogólnie strasznym leniem i zazwyczaj na myśl o wycinaniu takich szczególików oblewają mnie zimne poty, ale tutaj naprawdę warto poświęcić chwilę :)






A to druga kartka.





W dodatku cały czas trwa przedświąteczna promocja z darmową wysyłką i gratisami, więc jeśli chcecie zrobić jeszcze szybkie przedświąteczne papierowe zakupy z rabatem zapraszam do DZIAŁU BOŻE NARODZENIE.

Zapraszam na bloga, gdzie czeka na Was freebie :)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Cudne! Zwłaszcza ze względu na tę fantastyczną ilość elementów i warstw.

    OdpowiedzUsuń
  2. No wycinać ten wianek naprawdę było warto :D Cudnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń