poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Szkolne wyzwanie

Hej! Dzisiaj na blogu Magicznej Kartki ruszamy z nowym wyzwaniem! Kończą się wakacje, zbliża rok szkolny, dlatego też temat naszego najnowszego wyzwania brzmi - ABC- praca związana z powrotem do szkoły.

Ja już szkołę skończyłam, ba! skończyłam nawet studia, dzieci jeszcze nie mam, w rodzinie też nie, więc musiałam się troszkę nagłowić, co zrobić, by oprócz wyglądu było też przydatne ;)

Jakiś czas temu, gdy skończyłam już zajęcia z angielskiego na studiach i zauważyłam, że na co dzień też nie miewam zbyt dużej styczności z językiem, postanowiłam kontynuować naukę sama, by "nie cofać się w rozwoju" - zaczęłam czytać książki po angielsku, w dodatku na głos ;) By wyciągać z tego czasu jak najwięcej robię fiszki z każdym słowem, którego nie znam, lub znaczenia którego muszę się domyślać z kontekstu. Fiszki do tej pory urzędowały w mojej szafce nocnej i przybyło ich już trochę. 
Dlatego też w ramach naszego wyzwania wpadłam na pomysł stworzenia sobie na nie pudełka z dwiema przegródkami - na przerobione i do przerobienia ;) 

Do ozdobienia pudełka posłużyły mi strony ze starej książki oraz jedna z moim ulubionych kolekcji MK - Morskie Opowieści, która jak widać nie tylko wpisuje się w morski klimat, ale również w kolorystykę flag brytyjskiej i amerykańskiej. 






Zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu, do zgarnięcia jak zawsze kupon na zakupy w sklepie. Pamiętajcie o zasadach! 

4 komentarze:

  1. świetny pomysł, pudełko superowskie! co do mgiełki to mam 3 podobne, jutro porobie testy i sprawdzę, która to była, jak sobie nie przypomnę to podam Cii nazwy wszystkich trzech ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D bo namiętnie szukam takiej ładnej zieleni

      Usuń
  2. Fantastyczne jest! No i sam pomysł z samoedukacją zacny :) nie wpadłabym na użycie morskiej kolekcji do "angielskich" klimatów, a pasuje tutaj perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś docenił moje samozaparcie z somoedukacją :D Ja się bałam, że się trochę wszystko pozlewa, ale o dziwo daje radę :D

      Usuń