niedziela, 10 sierpnia 2014

Kwieciste bingo

Przygotowałyśmy dla Was nowe wyzwanie na blogu Magicznej Kartki. Tym razem temat to kwieciste bingo! O co chodzi? Wybieramy dowolną linijkę poziomą lub pionową z przygotowanego przez nas bingo i robimy pracę z wykorzystaniem tych elementów! 
Ja wybrałam maki, listki, ptaszka oraz perełki.




Zapraszam serdecznie na sklepowego bloga, gdzie możecie zobaczyć, na co zdecydowały się dziewczyny z DT oraz przyłączyć się do naszej zabawy! Pamiętajcie o zasadach udziału w wyzwaniu :)

A oto moja interpretacja, maki zrobiłam sama, połączyłam je może trochę kontrastowo i niecodziennie z pięknymi beżowo-kremowo- żółtymi odcieniami oraz z turkusowym i szarym - wszystkie wykorzystane materiały podlinkowałam na dole postu. Ptaszki występują w postaci nadruku na taśmie washi. 






Wykorzystane materiały:



3 komentarze: