czwartek, 10 lipca 2014

Vintagowa kartka

Jak co miesiąc 10-ego rusza oczywiście nowe wyzwanie na blogu Magicznej Kartki. Tym razem format i tematyka pracy jest dowolna! Jaki warunek trzeba spełnić? Trzeba stworzyć pracę z tylko jednej (ulubionej) kolekcji!

Ja często podkreślam, że uwielbiam mieszać ze sobą różne kolekcje, często różnych firm, więc i dla mnie było to wyzwanie. Jednak zdecydowałam się na pracę z papierem, który pokochałam "od pierwszego wejrzenia", mianowicie z Poranną Kawą. I tak oto powstała ta vintagowa kartka na każdą okazję :)

Oprócz papierów z Porannej Kawy użyłam tu koronki, elementów z jasno szarego papieru Canson. Fioletowe kwiaty przełamują brązy i beże użyte na pracy, do tego oczywiście piękne zielone Hortensje, które uwielbiam, cudnej urody metalowe kwiatuszki, które dostałam ostatnio od Kamilki, wstążka vintage w kolorze bladego różu, papier kraftowy dostępny również w Magicznej Kartce i przepiękna tekturka z kolekcji Shabby. Nie mogło zabraknąć również chlapnięć z tuszu i kilku akcentów z perełek w płynie.










3 komentarze:

  1. Piękna! Chociaż nie widzę żadnych szarych elementów (strzelam... serwetka?) ;) Świetne te metalowe kwiatki, fajnie ożywiają całość :) uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka i koronka dziurkaczowa :) to jest taki bardzo bardzo jaśniutki odcień szarego, niemal biały, dlatego się nie rzuca swoją hm szarością w oczy :D

      Usuń