czwartek, 12 czerwca 2014

Ślubny komplet

Dzisiaj inspiruję Was na blogu Magicznej Kartki! Przygotowałam z tej okazji ślubny komplet, składający się z kartki i torebki. Torebeczkę wyrysowałam, wycięłam i złożyłam sama i przyznam się, że nie jest to wcale takie trudne! 


Do stworzenia kompletu wykorzystałam papiery z kolekcji Stalowe Niebo, które swoją elegancją i pięknem wzorów idealnie nadają się właśnie do prac ślubnych.





Na blogu sklepowym czeka na Was również szablon, jak samemu zrobić taką torebeczkę bez żadnych specjalistycznych urządzeń. Ja przygotowałam szablon z wymiarami mojej torebki, ale można go dowolnie modyfikować, pamiętając jedynie, by dno torebki i boki miały taką samą szerokość, bo inaczej torebeczka nam się nie złoży :)


Wykorzystane materiały:

       






2 komentarze:

  1. Śliczny komplet! Bardzo podoba mi się połączenie szarości z papierem kraftowym :) no i jak zawsze - świetna, bogata kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń