wtorek, 1 kwietnia 2014

Wieści, wieści :)

Nie mogłam się już doczekać, żeby móc napisać tego posta, od razu mówię, że to nie jest Prima Aprilis ;)

Tak więc... Niezmiernie mi miło oficjalnie poinformować, że dołączyłam do DT Magicznej Kartki!
Tu możecie zapoznać się z całym naszym DT, a naprawdę warto! Marcie oraz reszcie dziewczyn dziękuję za zaufanie i obiecuję, że dołożę wszelkich starań, by Was nie zawieść :)

Nie ukrywam, że trochę się stresuję, ale mam nadzieję, że podołam temu nowego dla mnie wyzwaniu i że będzie to twórczy czas pełen zabawy i pasji. Już niedługo pierwsze moje prace na blogu sklepowym. Miałam już niezwykłą przyjemność poznać na żywo część naszego DT - Pasję Kati oraz nasze szefostwo przy okazji sobotniego Skrapowiska, z czego cieszę się niezmiernie!

Oprócz mnie do DT dołączyły jeszcze dwie zdolne dziewczyny - Ewa i Joanna. Gratuluję!




Zapraszam Was również bardzo serdecznie na trwające w Magicznej Kartce CANDY. Zasady są proste, zapoznajcie się z nimi i weźcie udział, bo do zgarnięcia papiery z najnowszej kolekcji Wiosenny Ogród, ja już je mam!

Zapraszam również wszystkich do udziału w wyzwaniu, które trwa do 10 kwietnia Wielkanocny Home Decor!


2 komentarze:

  1. Gratuluje Karolino i z niecierpliwoscia czekam na Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To cudowna wiadomość. Trafiłam do Ciebie chyba - na pewno :) pierwszy raz i jestem przekonana, że zobaczymy rewelacyjne inspiracje Twojego autorstwa, Karolino.

    OdpowiedzUsuń