wtorek, 25 marca 2014

Alleluja!

Pozostał mniej więcej miesiąc do Wielkanocy, która w tym roku i tak jest dość późno, a ja odkładam robienie wielkanocnych kartek jak mogę... Chociaż uwielbiam te święta, to jakoś hmm... nie przepadam to może nieodpowiednie słowo, ale kartki Wielkanocne na pewno nie należą do moich ulubionych. Jednakże nie mogłam nie wykorzystać tych przepięknych Primowych gniazdek! Są cudowne i pomagają mi w tym wielkanocnym wyzwaniu ;)

Kartka w stylu lekko rustykalnym. Papiery to UHK Gallery, do tego darcia, tuszowania, wstążka, gaza (ostatnio gaza chyba stała się moją największa miłością, bo upycham ją dosłownie wszędzie), wianuszek z dratwy, napis tekturkowy (przyznam się, że nie pamiętam skąd), kwiaty wiosenne, bazie, perełki w płynie i chlapania do wykończenia i oczywiście to cudownej urody gniazdko od Primy!

Co myślicie o Wielkanocy w takim stylu?:)












Gołębie spod mojego bloku chyba pozazdrościły mi gniazdek na biurku, bo postanowiły podobne założyć u mnie na balkonie ;)


1 komentarz: