niedziela, 23 lutego 2014

Warsztaty Enczy!

Gdyby jeszcze ktoś (nie daj Boże) nie wiedział, to Scrap Butik już jakiś czas temu wyszedł z cudowną inicjatywą cyklicznych warsztatów on-line! Czy nie jest to fantastyczny pomysł?

Odbyły się na razie 3 takie spotkania - dwa z Olgą, czyli Piekielną Owca i jedno z Anią, Enczą. W piątkowy wieczór mogliśmy, więc podpatrzeć Enczę w akcji - zdradziła nam techniki, dzięki którym tworzy swoje przepiękne prace (nie powiem, niektóre były naprawdę zaskakujące) i stworzyła, podczas 2 godzin 2 piękne kartki! Tempo światła!

Ja przyznam się, że starałam się działać razem z Anią, ale w trakcie tych starań nagle zajmowałam się tym, co leży na bazie, a nie oglądaniem dalej i traciłam wątek, więc suma sumarum zdecydowałam się głównie na oglądanie, w przerwach cięłam dalej i dokończyłam prace już po spotkaniu.

A oto efekty moich zmagań, nie identyczne jak kartki Enczy, ale inspirowane. Prace zgłaszam na konkurs w Scrap Butiku (nie dość, że organizują nam takie fantastyczne wieczory, to jeszcze za uczestnictwo i prace przyznają super nagrody! :D)




I szczegóły:













Oto lista wykorzystanych produktów ze sklepu:
- papier BoBunny 
- papier Galeria Papieru
- ptaszki Primy
- napisy z tego arkusza


13 komentarzy:

  1. Piękne, bogate,ze smakiem i chyba najładniejsze z tych, które widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Kurcze, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! i anemonkowy zegar widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! :D To anemonkowy zegar :) Idealnie mi tu pasował!

      Usuń
  4. O rany, boskie prace! Sama nie wiem, która piękniejsza :) Naprawdę cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kartki są doskonałe! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebiłaś nawet oryginal! Wow! Są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie słyszałam..! ;) Macierzyństwo... i nie wiesz co się dzieje dookoła... :P
    Karolcia, fantastyczne, mają niesamowity klimat...

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko kartki są przepiękne!!! Przebiłaś wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim bardzo, bardzo dziękuję! Kompletnie nie spodziewałam się tylu i takich komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń