wtorek, 28 stycznia 2014

Ramka dla dziewczynki

Pokazywałam ostatnio ramkę na zdjęcia zrobioną dla chłopca, w zestawie z exploding boxem. Dzisiaj chciałam zaprezentować ramkę, którą zrobiłam dla jego siostrzyczki :)

Oliwia ma 5,5 roku i jak każda mała księżniczka (oprócz wyjątków ;) ) uwielbia kolor różowy i fioletowy, dlatego też w takiej kolorystyce przygotowałam dla Niej rameczkę. Papiery to UHK Gallery, Galeria Papieru i Magiczna Kartka. Do tego kilka tekturek z Wycinanki, stempelek z uroczą Tildą kolorowany kredkami akwarelowymi, kilka listków z wykrojnika i małe motylki z masy plastycznej MS.









3 komentarze:

  1. świetna ramka :D ale ja to głównie się zachwycam jak świetnie pomalowałaś Tildę kredkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, dopracowana i energetyczna ! :)

    OdpowiedzUsuń